25.Yüzyıl - Buck Rogers

Çocukluğumdaki efsane dizilerden biri de TRT'de oynamış olan 25.Yüzyıl idi. Dizinin kahramanı olan Yüzbaşı William "Buck" Rogers rolünde, Gil Gerard oynuyordu. Albay Wilma Deering rolünde Erin Gray ve Dr. Elias Huer rolünde ise Tim O'Connor vardı. Diğer karakter ise robot Twiki idi ve oynayan da Felix Silla idi. Twiki'nin seslendirmesini ise Mel Blanc yapıyordu.




Konu kabaca; Yüzbaşı William "Buck" Rogers'ın 1987 yılında bir uzay görevi esnasında hayat destek sistemlerini donduran bir olayla karşılaşıp, 500 yıl sonra dünyaya (2491 yılına) dönmesini temel alıyordu.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
sonunda bu diziyi benden başka hatırlayan birini buldum...
MS
Adsız dedi ki…
bende anımsadım bu diziyi çocukluğumda hayrandım
smmm.mehmet dedi ki…
Çocukluğumun dizisi bu hiç unutmam.

siyah beyaz TRT'de cumartesi günleri bu filmi seyretmek için gün sayardım.
Adsız dedi ki…
bu filmler bizlerin gelişiminde çok büyük etkileri olmuş muhteşem filimlerdi şimdi bunlar gibi filimler çok nadir bunlar kendi başlarına bir değer ifade etmektedirler
Adsız dedi ki…
evet çocukluğumda en çok severek izlediğim dizilerden birtanesi şuanda böyle dizilerin özlemini çekmekdeyiz doğrusu
Adsız dedi ki…
1975 doğumluyum ama hala dün gibi hatırlıyorum yaşlandık galiba
Unknown dedi ki…
bende hatırlıuyorum ama bolumlerını degıl sadce buck roger
s ı
Adsız dedi ki…
çoçukluğumda tek trt vardı tüm filmleri beğeniyordum ama 25 yüzyıl tarzan ve kızıl derelilerin filmleri çok güzeldi 1975 abdullah

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Ağacı'nı hatırlayanlar var mı?

Car Mechanic Simulator 2021 oyunundaki arabaların gerçek isimleri

The Betrayed Samurai (Samuray'ın intikamı)