Married with children (Evli ve çocuklu): Al Bundy

Evet yine efsane bir dizi: Evli ve çocuklu. Al Bundy ve ailesi. Evlendiğine çok pişman, evliliğin kendisine verilmiş bir ceza olduğunu düşünen efsanevi, fenomen karakter Al Bundy'nin dizisi. 80 lerin sonunda TRT'de yayınlanan dizi günümüzde Cnbc-e de oynamakta. Dizi, Al Bundy'nin evlilik konusundaki filozofik düşünceleri ve akıllara kazınan müthiş replikleri ile de ünlü. Bu repliklerden bazıları:

* Peg 17 yıldır evliyiz, artık arkadaş kalamaz mıyız?
* Peg, seni bana dokunmaman konusunda daha önce uyarmıştım.
* Noeller pişmanlıklar için değildir, pişmanlıklar için evlilik yıldönümleri vardır.
* Beni tanımak demek beni sevmek demektir.
* Pardon Peg, seni duymadım. Kendimi nasıl öldüreceğimi düşünüyordum da..
* Her başarılı erkeğin arkasında, evli olmadığım bir kadın yatar.
* Peg, seninle evli olmayan herkesi kıskanıyorum.
* Bir ülkeyi mahveden şeyler, bilgisayarlar ve kadınlardır.
* Sigorta evlilik gibidir. Sürekli bir şeyler ödersin ama geri hiç bir şey alamazsın.
* Aşk sadece kör değil aynı zamanda aptaldır.
* Senkronize yüzme spor değildir, çamur güreşi tam anmlamıyla bir spordur.
* Tanrı kadınlardan spor yapmasını istemez, öyle olsaydı onları erkek olarak yaratırdı.
* Kimse bir ayakkabıcı satıcısının cazibesine dayanamaz.
* Bud, işe yaramayan her şeyi atamayız. Atsaydık şu anda evde bir annen olmazdı.
* Eve gidiyorum. Niye olduğunu bir tanrı bilir.
* Hayatımdan nefret ediyorum. Uyuyamıyorum, yemek yiyemiyorum, karımı arka bahçeye gömemiyorum bile.
* Acele edin. Son gelen Peg'in yanına oturur.
* Peg, bu kaktüsün çalar saatimin yerinde olmasının özel bir anlamı var mı?
* Annenizle evliyim, cezalandırılmayı hak ettim.
* Tehditler bana işlemez, ben zaten cehennemdeyim.
* Eğer seks istiyorsan çocukların evden gitmeli, eğer iyi seks istiyorsan karın evden gitmeli.
* Peg, eğer bana birazcık değer veriyorsan, beni seninle sevişmeye zorlama.
* Hayat güzeldir... Ama benim için değil.
* Yatağımda o lanet kadın varken uyuyamıyorum.
* Seni seviyorum Peg... Şaka yaptım.
* Milwaukee... Bu annenin etrafına inşa edilen şehir değil mi Peg?
* Gece melek gibi uyuyor sabah uyanınca kabus görüyorum.
* Erkek hayat boyu erkektir. Kadınsa karın olana kadar seksidir.
* İçimdeki tek güç ancak kurufasulye yersem ortaya çıkıyor.
* Bir adamın evi tabutudur.
* Sporla gelen sağlık mı? Dinazorlar da sağlıklı görünüyormuş ama soyları tükendi.
* Hayat beni ıskalamadı tersine tepeme çıktı.
* Beynimin kana ihtiyacı yok, ıslak tutmam yeterli.
* Evliliğe hayır!
* Ben yetişkin bir adamım tabii ki dişçiden ölesiye korkuyorum.
* Sağol kızım Kelly, hikayen beni uyutacak kadar sersemletti.

Peggy: Al, komşularımız bizden şikayeçiler.
Al: Niye? Mahallenin seks yapma oranını mı düşürüyormuşuz?
Peggy: Al, biz bir huzurevinin bile seks oranını düşürürüz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Ağacı'nı hatırlayanlar var mı?

Car Mechanic Simulator 2021 oyunundaki arabaların gerçek isimleri

The Betrayed Samurai (Samuray'ın intikamı)