One Tree Hill hakkında :)

Evet bir dizi daha, "One Tree Hill". Bu diziyi eve erken gidebilmeyi başarabildiğim için birkaç gündür gözucu ile takip ediyorum (eski bölümler de olabilir). Bu yazıları yazdığımdan beri kendimi dizi eleştirmeni gibi hissetmeye başladım. Artık dizileri izlerken bu diziden yazabilecek ne çıkarabilirim diye düşünmeye başladım. Neyse konuya dönersem, bu dizi için kullanılabilecek en uygun 2 cümle "kimin eli kimin cebinde?" ve "boynuzlarımı nasıl parlatabilirim?". Diziye baktığım sürece kim kiminle ne zaman nerede gibi sorulara bir türlü cevap veremeyerek dumur oldum. Bir kere herkesin birbiri ile ilişkisi olmuş ve oluyor. Yeni sevgilisinden ayrılıyor biz de böyleydik diyerek eski sevgilisi ile dertleşiyor, onu seviyorum diyor hooop başka birinin kollarında vs vs. Dizinin özeti bu :)

Klasik olarak son paragrafta yaptığım (gazetelerin arka sayfası gibi) dizinin güzel kadınları bölümüne müsadenizle hemen geçiyorum. Dizi özellikle güzel kadınlar (erkekler nasıl bilemiyorum) ile fazlasıyla dikkat çekici ve bu konuda belki de zirvede. Kanımca en güzeli Hilarie Burton (solda). Gördüğüm en güzel kadınlardan biri olduğunu söyleyebilirim.










Sonraki sıra Danneel Harris, Bethany Joy Galeotti ve Sophia Bush olarak devam ediyor. Son sırayı Sophia Bush için ayırdım, sebebi de sanırım dünkü bölümün son sahnesi idi :) Dizinin en pislik adamı ile al takke ver külah görünce dumur oldum çünkü.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Ağacı'nı hatırlayanlar var mı?

Car Mechanic Simulator 2021 oyunundaki arabaların gerçek isimleri

The Betrayed Samurai (Samuray'ın intikamı)