Gıcık Avea reklamları

Gıcık reklamlar dosyamı açıyorum. Gıcık olduğum sürüyle reklam mevcut ama listenin başında Avea reklamları var. Bu şirket kadar abuk, saçma ve gıcık reklam yapan başka bir firma zor bulunur.

Aklıma gelen ilk örnek Adana'da berberde geçen reklamdı. Berber bir makas bir de avea elimden düşmüyor falan diyor. Sonunda da Acun'un ense fotoğrafını çekip Acun'un telefonuna MMS ile gönderiyor ve nasıl olmuş diyor ya! Kardeşim madem telefonunla fotoğrafını çekiyorsun, niye mesajla yolluyorsun telefonundan göstersene! Ahh ah yorum yok, izlemenizi önermiyorum kotanıza yazık ama isterseniz izleyin:



Barda geçen reklam diğerlerine göre nispeten iyiydi. Bir de halı dokuyan kadınlarla yapılan versiyonu vardı. Onda da Acun kıza "sen sevgini ilmeklere mi yazıyorsun" gibi Acunca bir soru soruyordu da kız buna "hayır ben mesaj atıyom" diyordu.

Ama son reklamları ile beni tam beynimden vurdular. Hani şu kaptan pilot ve hosteslerle yapılan reklam. Acun bunlara sorular soruyor kaptan pilot da Acun'a "sen benden daha çok geziyorsun Acun hahaha" diyerek bir iğneleme(!) yapıyor. Sonra Acun "peki yurtdışında sevdiklerinize ulaşabiliyor musunuz" falan diyor, hostesler inanılmaz bir abukluk örneği vererek uçağın çıkış kapılarını gösterme yöntemleriyle bunu açıklıyorlar ya orada saçımı başımı yoluyorum!

Ya kardeşim iddialı bir firma iseniz, Turkcell ve Vodafone ile yarışmayı gerçekten düşünüyorsanız bu kafayı ve özellikle de reklam şirketinizi değiştirin. Sadece ucuza iletişim ile onları geçemezsiniz. Bedava sirke her zaman baldan tatlı olmuyor.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Avea'nın son afiş reklamı var bir de; hani şu otobüs duraklarına asılan.

Önde bir adam elinde telefonla sırıtıyor, arka planda yine sırıtık bir adam, parmakları dizüstü bilgisayarın klavyesinde.Eeeee ne şimdi bu?Reklamın amacı, vermek istediği mesaj ne?
Ben bu reklamı görünce hemen bir avea hat alma ihtiyacı hissettim nedense :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Ağacı'nı hatırlayanlar var mı?

Car Mechanic Simulator 2021 oyunundaki arabaların gerçek isimleri

The Betrayed Samurai (Samuray'ın intikamı)