Prison Break hakkında

Sıra geldi yine ilgiyle izlediğim diğer bir diziye, "Prison Break" yani "Hapsi Kırma" :) Bilindiği gibi önceleri hapishanede geçen olaylar, elemanlarımız hapisten kaçınca bambaşka bir mecraya geçti. Sürekli bir kaçış, heyecan, sürpriz, dostluk, döneklik herşey var.

Var da kaçmak bu kadar mı kolaydır ya. Hadi hapisten kaçtınız tamam onu anladık ama fbi, polisler vs ler bu adamları ya bulamıyorlar ya da ellerinden kaçırıyorlar. Ama her nedense "patron" dedikleri eski gardiyanları 5 dakikada bunları buluyor. Tabii bulma yöntemi genelde aradığı kişinin kız arkadaşını takip etmek. Adam neredeyse kaçan herkesi buldu ama o da ya bahtsızlığından ya aptallığından ya da ketenpereye getirildiğinden bunları elinden kaçırıp durdu.

Keçi Mahoney ise elemanlara yaklaşıyor, zor da olsa buluyor ve şimdilik bizim baş artizler hariç bulduğunu temizliyor ki o da başka bir alem. Kısaca dizide iyi tarafta(!) 2 tane akıllı ama kötü adam var iyi taraftaki diğer adamların hepsi ise sanki aptal!

İlginç ve abuk birşey daha var. Linc'in nasıl öyle bir sakal modeli olur anlamıyorum, bir kaçağın sakal modeli böyle olabilir mi? Ben saatlerce uğraşıyorum sakala şekil verebilmek için hem de traş makinası ile ama yine de bunun yarısı kadar bile şekil veremiyorum. Tamam adam tam korumalı bir hapishaneden kaçtı ama ben de aptal biri sayılmam! :) Kardeşi ve kendisinin kaçak durumda olmalarına rağmen kovalama sahnelerinde bile süper bakımlı ve temiz hallerinden ise hiç bahsetmiyorum.

Son olarak ise dizinin gülü, çiçeği, masumane Sara Tancredi rolünde oynayan Sarah Wayne Callies'den (soldaki) bahsetmeden geçemem. İnanılmaz huzur veren bir bakışı ve güzelliği var. Bir de bizimkilere yardım eden ama sürekli döneklik eden dehşet güzel bir kız vardı, Holly Valance'ın (sağdaki) diğer güzel fotoğrafları için google grafik arama ellerinizden öper :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Ağacı'nı hatırlayanlar var mı?

Car Mechanic Simulator 2021 oyunundaki arabaların gerçek isimleri

The Betrayed Samurai (Samuray'ın intikamı)