Ama kısa sana çok yakışıyor :)

Braun'un Silk Epil reklamı kadar aptal bir reklam pek yoktur herhalde (vardır vardır yazarım yakında). Kadın, eblek sevgilisi ile alışverişe gidiyor, diğer kadın bu kadına mini etek gösteriyor ve "baaak" diyerek mini eteği gösteriyor. Ebleğin sevgilisi olan kadın "ama kısalar" diyerek eblek adamın anlayamayacağı birşey söylüyor. Sonuçta eblek adam mini etekten bahsedildiğini sanarak "ama sana kısa çok yakışıyor!" diyerek eblekliğini yağcılığı ile pekiştiriyor.

Reklamın sonunda kısalarını almış ve mini etek giymiş kadını görünce de "dememiş miydim kısanın sana yakıştığını" gibi birşeyler zırvalıyor ve kadınlar buna "tabii tabii salak" şeklinde bakarken ben de küfürü basıyorum ve aynı anda kumandayı da televizyona fırlatıyorum! Aslında reklamdaki en büyük abukluk, bir erkekle çıkan kadının kısalarını almamış olması! Böyle bir ihtimal yok, gerekirse permatik devreye girer! :) Ayrıca bu cihaz (küçükler okuyorsa diye cihaz diyorum) bugün mü bulundu ki şimdiye kadar kimse kısaları alamıyordu?

Neyse başka yorum yapmayayım.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Benimde kıcık olduğum bir reklam filmidir kendileri ama bakış açımız senle biraz farklı ben "kısa"lara takılmadım pek benim takıldığım nokta mini etek sana çok yakışıyor diyen o kaybak erkek bozuntusu yaratık.. Kardeşim benim sevgilim giyecek onları hoppidi hoppidi salınacak elalem öyle bakacak bende erkeğim diye ortalıkta gezinecem.. Tüüüüüüü yazıklar olsun bize..
Can dedi ki…
Adam eblek. Eblek olduğundan dolayı zaten sevgilisi ipkini giyse "ipkini sana çok yakışıyor" der. Yalakalık ile kaypaklığın mükemmel birleşimi :) Adamın zaten alışverişte işi ne?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Ağacı'nı hatırlayanlar var mı?

Car Mechanic Simulator 2021 oyunundaki arabaların gerçek isimleri

The Betrayed Samurai (Samuray'ın intikamı)